Friday, April 10, 2009

KONVO UUM 2009
















Pada tanggal 30 hb march 2009 aku telah dianugerahkan ijazah kelas kedua ttggi oleh uum..perasaan ketika itu x dpt d gambarkan..mmg puas..yela slps btungkus lumus slama 3taun..akhirnya aku bjaya jgk mdapat segulung ijazah..wpon ijazah tu tidak digulung..tetapi anggap la ia digulung.hehe..

yg bdiri d tangga tu semua kwn2 course ku ina, azie, fareeda n ika..kami semua btungkus lumus bsama2 slama 1taun lbh utk menjayakan prog2 yg persatuan anjurkan..ini adalah antara MT2 course ku..

di bawah ni ialah family n my fren ku yg ssh payah hadir..da la panas terik..kesian dorang..ikut je aku ke mn2..aku ni da la jln laju..ape pon..jasa korang x dpt ku lupa kan sampai bila2..i love u so much!!!

ni gambo my mom..teringin pakai jubah konvo..hehehe



hadiah2 tu antara yg aku dpt pd hari convocation ari tu..thnkz pd sape yg bg..love it!!!














Gambar ini pula adalah gambar slps klua dewan dan yg di sebelah kanan ku adalah org2 yg byk mbantuku semenjak aku mula bljar d uum..iaitu paksu dan maksu ku..thnk u so much to all of u


gambar lempar topi tu yg sgt2 aku inginkan sjak dr zmn persekolahan..
iaitu acara melempar topi a.k.a lepas penat lelah..hahaha..best giler beb


yg ramai2 ni ialah kwn2 baikku yg sama2 susah senang slma 3tahun di kolej petronas..kenangan terindah..

No comments: